• Home
  • Zakelijke verhuizing

Zakelijke verhuizing

Met uw bedrijf een verhuizing op de planning. Op het moment dat we spreken over zakelijk verhuizen gaan er bij ons wat extra belletjes rinkelen, het uitvoeren van de verhuizing volgens een strakke planning is prioriteit.

Wat verschilt van een particuliere verhuizing is dat er bedrijfsprocessen in kaart gebracht moeten worden en dat deze zoveel mogelijk moeten blijven draaien. Het verliezen van tijd dat werknemers actief kunnen zijn, kost nou eenmaal tijd en is geen optie.

Wat kost zakelijk verhuizen?

De kosten van een zakelijke verhuizing is lastig om te omschrijven. Dit komt mede doordat grotendeels van de verhuizingen op maat gemaakt zullen worden. Waarbij niet enkel de grootte maar ook complexiteit een grote factor gaat zijn. Op het moment dat er enkel spullen verhuist moeten worden, is dit nog redelijk te vergelijken met de standaard verhuiskosten.

Komen er IT-systemen bij kijken en meer specialismes, dan komen hier automatisch extra kosten bij kijken. Zo zullen wij ook voldoende verhuizers inzetten om alles binnen een zo kort mogelijk tijdsbestek uit te voeren.

Belang van een soepele verhuizing

Wat de grootste prioriteit heeft, is om zo min mogelijk de bedrijfsactiviteiten te verstoren. Het wordt daarom ook vaak project verhuizingen genoemd. De verhuizing kan namelijk gezien worden als een project op zich waarbij iemand het overzicht behoudt en er vooraf een aantal besprekingen zullen zijn. Zo zijn ook de medewerkers van zowel ons verhuisbedrijf als uw bedrijf op de hoogte. Mogelijk kan hier rekening gehouden worden met bepaalde activiteiten en het is goed om vooraf te weten wat er gaat gebeuren.

Waar op letten?

Verhuizers vergelijken